maanantai 13. elokuuta 2012

42 päivää

Nyt olis päivät varmistunu ja näyttää siltä, että aika tasa 6 kuukautta tulee vietettyä Englannissa. Eli lähtöpäivä olis 24.9 (!!!) ja paluu sitte maaliskuun viimesien päivien aikaan. Mutta sitä ei mietitä nyt. Oon kattellu vähä lentoja eri kaupunkeihin ja päädyin nyt sitte siihen, host-perheen sekä serkku-tyttöni ehdotuksesta, että helpoin, nopein ja halvin reitti olis Vaasa-Birmingham. Hinnat ei kyllä päätä huimaa, sillä yhteen suuntaan tolla reitillä maksaa vaan vähä päälle 140 euroa! Mun host perhe tulis sitte hakemaan mut Birminghamin lentokentältä ja veis Cheltenhamiin. Mun tulevaan kotikaupunkiin. 

Mun olis tarkotus ajaa autolla siellä Englannissa, koska poikien päiväkoti sijaitsee n. puolen tunnin kävelymatkan päässä. Siellähän tosiaan siis ajetaan vasemmalla puolella, mutta sain tässä myös tietää (ehkä olin kaukaisella tasolla ajatellu, mutta en ihan sisäistäny) että siellähän on sitte vaihdekepin lisäksi myös kytkin ja kaasu eripäin mitä täällä! Ihan ku ei normaalissaki autossa olis tarpeeks huolehtimista, niin nyt sitte istutetaan autoon, mikä on sistustettu ihan väärinpäin.

Mä en millään jaksais odottaa syyskuun loppuun asti! Minkä takia ajan pitää mennä aina niin kamalan hitaasti, ku odottaa jotain tapahtuvan?

Ei kommentteja: