tiistai 14. elokuuta 2012

Thank God for Google maps!


Musta tuntuu että osaan jo Cheltenhamin jokasen pikkusen kadunpätkänki ulkoa ja osaan jo kävellä mun host perheen talolta keskustaan. En oo tässä muutamaan päivään tehny mitään muuta, ku selaillu Cheltenhamista kuvia googlen, tumblrin, weheartitin ja muiden sivujen kautta. 

Google mapsia mä oon niin ylikäyttäny, että pian tulee näyttöön varmaan ilmoitus sen sivun ylikuormittumisesta ja totaalisesta kiellosta käyttää sitä.

Toki mä oon sitte selannu kaikenlaisia tapahtumia (Ed Sheeran soittaa Birminghamissa!!!) ja paikkoja mihin vois mennä kiertelemään lasten kanssa. Mun host äiti lupas myös kyllä kasata sellasen listan erilaisista playgroupeista, puistoista ja muista mahdollisista paikoista mihin voi mennä!

Jottei tää olis näin tekstipainotteista, nii mä vähä pistän netistä löydettyjä kuvia tänne mun ihanasta tulevasta kotikaupungista! Ja koska kaikki kysyy missä se Cheltenham on, niin wikipediasta löytynyt kartta auttaa meitä siinä!






2 kommenttia:

Miss Nanny kirjoitti...

Onpa kivan näköistä tuolla! Ja sä kirjoitat tosi mielenkiintoisella tavalla, en osaa sanoa, ootko vain kirjoittajana niin lahjakas vai ootko sellanen kiinnostava tyyppi, jonka kuulumisia on hauska lukea. =D Jään varmasti seurailemaan tätä blogia.

Flemmy kirjoitti...

Oli kyse kummasta syystä tahansa, niin ihan mahtavaa kuulla! Kiitokset suuret ja tervetuloa seuraamaan!