torstai 16. elokuuta 2012

Topakka täti

Nyt ei oo mitään uusia ja erikosia au pair uutisia, mutta mun host-perhe vaan lähetti eilen viestiä, että he lähtee muutaman viikon lomalle, eli mä en saa panikoida jos ei kuulu vastausta viesteihin! Ai oonko mä muka joskus panikoinu? Enhän mä muuta ku muutamalla viestillä pommittanu niitä, jos ei oo kymmenen minuutin sisällä kuulunu vastausta mun viiden sivun romaaneihin. Melkein ainaki. No mutta lupasin, että yritän olla panikoimatta!

Äsken soitettiin töistäki, että nyt olis tiedossa kahdeks viikoks töitä samasta paikasta! Jes! Eli mähän teen lastenhoitaja/lastentarhanopettaja sijaisuuksia periaatteessa ympäri kaupunkia, mutta oon kuitenki keskittyny vaan muutamaan päiväkotiin. Nyt sit soitettiin kuitenki että "Kun sua on kehuttu niin topakaks ja reippaaks työntekijäks, niin ajateltiin, että tää ryhmä vois olla sulle hyvä!" Mahtavaa! :D Ehkä tää odottelu aikaki menee nopeempaa, ku saa muutamaks viikoks töitä putkeen. Joskus on niin kurjaa, ku on vaan muutaman päivän sijaisuuksia, niin ei ehdi kunnolla tutustua lapsiin, eikä ehdi suunnittelemaan mitään pitkäkestoisempia tekemisiä. Katotaan kuitenkin mitä nyt saadaan aikaseks!

Asensin puhelimeenki days left- sovelluksen... Alkaakohan tää innokkuus menemään jo yli? (39 päivää jäljellä)


4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Alan nöin anonyymisti seuraamaan :)

Anonyymi kirjoitti...

cheltenham on näköjään aika lähellä northamptonia missä ite oon au-pairina :)

Miss Nanny kirjoitti...

Onneks olkoon töistä! Uskon, et on mukavempaa tehdä kauemmin samassa paikassa eikä aina vain paria päivää kerrallaan. Ja tosiaan, aika menee nopeammin!

Flemmy kirjoitti...

Uudet seuraajat on aina tervetulleita!

Hei ja siistiä! Mitä oot tykänny au pair ajasta?

Kiitos ja kumarrus! Ehkä tähän matkakuumeeseen saa vähän helpotusta ku saa jotain konkreettista tekemistä!