lauantai 22. syyskuuta 2012

How Girls Pack A Suitcase

Oioi! Nyt ollaan jo tässä vaiheessa ku pitäis yrittää saada ahdettua vaatteet, tuliaiset + kaikki mahdollinen muu härpäke yhteen laukkuun. Nii ja mieluiten jos pysyttäis 20 kilon rajoituksessa... Mitä mä jätän pois? Laitoin vasta ulkovaatteet tonne laukkuun ja nyt se on jo puoliks täynnä. Ja mulla on vielä vaatteita pyykissäki! APUA! Olisko tää nyt sellanen tilanne, missä olis soveliasta soittaa hätänumeroon?

Kuvaa en edes viitsi vielä pistää, koska tää mun huone näyttää siltä, että joku olis murtautunu tänne, kääntäny koko huoneen ylösalaisin ja lopulta tyhentäny meidän jääkaapin. (Koska tässä kun katselen vähän ympärilleni, niin löytyy kuulkaas jogurtti purkki, leipälautasia, pariki lasia, syöty suklaalevy ja hedelmien raatoja...)

Tän hetken fiilikset kiteytettynä pariin minuuttiin


Joudun muuten selviämään junalla Birminghamista Cheltenhamiin, koska tää perheen isä ei pääsekkään hakemaan mua Se on lontoossa just silloin työmatkalla. Mutta onneksi National rail enquires on selvästi ajatellu mua ja mun maailman parasta suuntavaistoa ja se on laittanu ohjeet miten päästä paikasta A paikkaan B.

Otetaan esimerkiksi miten pääsen lipunmyyntitiskiltä raiteelle 1:



Ja tällä tavalla tulee n. 10 kuvaa kuvatekstien kanssa! Että jos mä vaikka tulostaisin jokaisen vaihtoehdon jokaisesta reitistä, etten varmaan eksy?

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

:) Eiköhän näille ohjeilla ja kuvilla pääse oikeaan junaan.