sunnuntai 16. syyskuuta 2012

Joko pitää pakata?

Aikaa lähtöön 7 päivää ja 13 tuntia... 


Liityin facebookissa Au pairs in Cheltenham ryhmään ja kaikki nykyiset au pairit siellä rupes heti juttelemaan, pyysi kaveriks sekä vakuutti, että "Meiltä voi aina kysyä, jos haluat apua!" Muutenki tuntuu, että siellä näillä au paireilla on tosi tiivis ryhmä, koska ne sopii monta kertaa viikossa tapaamisia ja keksii yhteistä tekemistä viikonloppusin! Tää tarkottaa siis sitä, että mun ei tarvikkaan  viettää jokaista iltaa yksin omassa huoneessa kaukana sosiaalisista kontakteista! 

Sain mun serkulta vähän ylijäämä puntia, pencejä ja ties mitä kaikkea muita ihmeellisiä kolikoita siinä oli. (Ensin pieni pettymys, että miksei siellä käytetä kaljuunita, sirppejä ja sulmuja. Ne mä ainaki ymmärtäisin.) Yrittihän se kovasti opettaa, että mikä on mikäki ja miten niitä lasketaan, mutta mä tipuin kärryiltä jo ekan lauseen kohdalla.  Eikö olis vaan helpompaa, jos antaisin kaikki rahat kassalle ja ne sais sitte ite laskea siitä oikean summan?

Nää kolikot on muuten aivan ihania ja osa näyttää ihan sellasilta onnen amuleteilta mitä joskus pienempänä on ollu. Oikeesti, missä maassa on seitsemän kulmaisia kolikoita!!


Mun host äiti laittoi myös viestiä, että varsinki pojat odottaa ihan hirveesti uutta au pairia! Voi apua! Tulee taas semmonen jännityspuuska mitä tulee aina välillä. Sellanen, et yhtäkkiä tajuaa lähdön olevan oikeesti tosi lähellä ja siinä vaiheessa tekis mieli hyppiä ja kiljua ja juosta pitkin seiniä! Mulla on niin hyvä fiilis nyt kaikesta siitä mikä siellä odottaa, että en pysty muuta ku hymyilemään!

Ei kommentteja: