keskiviikko 24. huhtikuuta 2013

Lämpöä kaikkialla. Montyn vika.

Se mikä mulla on ollu nyt viimeset 6 viikkoa, on ilmeisesti tullu jäädäkseen koska kaikki mun ympärillä sairastelee. Montyn kautta Kirstie sairastui tähän ihmeelliseen lämpö/syömättömyys/mahatauti/voimattomuus-juttuun ja niiden kautta mä oon tänään sitte ollu mukavan pirtellä tuulella. Oon syöny tänään aamupalan kello 7 ja siihen onki sitte jääny! Kirstie söi eilen omenan ja siinä oli sen päivällinen. Monty on ainut joka alkaa vähä parantumaan. Yay for him! 

No mutta eilen oli kuitenki superüberihana päivä! Aurinko lämmitti koko Cheltenhamin sellaseen melkeen 20 asteeseen eli täydellinen päivä tavata ihmiset piknikillä!




Arvatkaa mitä yhelle viisvuotiaalle tapahtui eilen!!!!

EKA HAMMAS LÄHTI
Jee voi ihanaa, Lontooseen tulee mun kanssa moni ihminen lauantaina päiväreissule! Ruotsalainen Julia ja Saksalaiset Julia ja Steffi!! Ja sitte totta kai nään Annan kanssa luultavasti molempina päivinä. Mahtava Lontoo-reissu siis tulossa, jos oon vielä hengissä tän taudin jälkeen.

Ei kommentteja: