sunnuntai 7. huhtikuuta 2013

Shhhhhhhhhh..................

Oi mikä on tuo ääni? Se on tyhjyys!! Kämppä tyhjä ja mitä mä oon tehny viimeset kaks päivää? Siivonnu ja pessy neljä koneellista pyykkiä. Ei ne mulle sanonu että pesetkö pyykit, munhan loma tää myös on, mutta pistin nyt kuitenki menemään ku likaset vaatteet alko valtaamaan jo koko huushollia. Lauantaina aamulla heräsin yheksän aikaan ja menin sitte auttamaan matkavalmisteluissa. Ensinnäki siks että kuulin Montyn kiljuvan ja itkevän ja toiseks kuulin "Is Nahid still sleeping...?? It is nearl snack time!" Ai että melkeen välipala kello yheksän?!? Antakaa mun nukkua. No menin sitte kuitenki ja vapautin Kirstien Montysta jotta se sais kattoa viimeset jutut. Ihan rehellisesti sanottuna se vaan kirku koko aamun siitä asti ku se heräs siihen asti ku ne lähti. Eli 5:00-12:00. Ehkä 10-20 minuutin taukoja aina välillä mutta that's it. 

Tavattiin Julian kanssa kahvilla ja mietittiin meidän viimesiä lomaviikon hetkiä. Nyt suunnitelma on siis tää:
Ma Lontoo
Ti Päiväreissu esim. Doveriin tai Windsorin Linnaan
Ke Cambridge
To Lontoo / kotiin

Lauantaina illalla Janda, Ruotsalainen Julia ja Itävaltalainen Teresa (en varmaan oo aiemmin maininnu?) tuli meille ihan vaan olemaan ja istumaan. Katottiin the Voice ja syötiin currya! Janda jäi tänne myös pitämään mulle seuraa, ettei tarvi yksin nukkua isossa talossa :(


Huomenna siis lähtö ja vielä pitäis pakata (heti ku noi vaatteet tuolta kuivarista tulee...)! Toivottavasti en unohda mitään. Oon aika ylpee itestäni, koska onnistuin säästämään niin hyvin rahaa että matkojen ja hostellimaksujenki jälkeen mulla on vielä rahaa sen verran, ettei tarvi elää syöden hyttysiä ja matoja! Jeeee!! Innolla odotan mitä tulee tapahtumaan.

Kolme viikkoa kotiinpaluuseen. Jep.

Oon puhunu sen uuden aupparinki kanssa pari kertaa ja kyllä se ihan ok:lta vaikuttaa. Mutta melkeen täällä itken ja nauran aina ku Janda tai Julia tai joku näistä sanoo, että "She might be nice but she's not our crazy Finn!" Tää paikka muuten tyhjenee Suomalaisista, koska myös Pauliina lähtee kahden vuoden jälkeen (miettikää!?!?!?) takasin suomeen, melkeen heti mun jälkeen. Muut onki sitte heinäkuun loppuun asti. Apua mulle tuli nyt taas kriisi. En mä halua vielä jättää kaikkia ja kaikkea tänne! 

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

mut ihanaa saada sut tänne tylsään ja tavalliseen vaasaankin :) M