torstai 21. maaliskuuta 2013

Montague ei päässyt kalastamaan

Nyt oon kyllä kummasti laiskistunu näiden blogipäivitysten suhteen, mutta enköhän mä henkiin jää ilman jokapäiväsiä tekstejä. Kevätpäivää vietettiin tänään Montyn kanssa! 


Monty rakastaa mun puhelimen etukameraa. Siitä muotoutuu niin malli ja poseeraaja heti ku se näkee oman kuvansa näytössä! HEI JA APUA oon eläny puolivuotta ihan siinä luulossa, että Montyn oikea nimi on Monty. Mutta lällää ei ookkaan!! Sain joku viikko sitte tietää, että Monty on lyhenne Montaguesta! Kyllähän Kirstie on puhunu Montysta ihan tolla pitkällä nimellä, mutta mä jotenki aattelin, et se on vaan sellanen lempinimi, koska se lausuu sen niinku "Montikjyy". Mitähän uutta mä vielä ehdin oppia näitten viikkojen aikana täällä.


Kävin hakemassa yhen superväsyneen ja nälkäsäen lapsen päiväkodista ja lähin sitte kävelemään puistoa kohti nii että se sais nukahtaa vaunuihin. No eipä siinä ny kauheesti taikuutta tarvinnu käyttää ku lelut kainaloon, penkki noja-asentoon ja lapsi nukahti. Okei, passaa mulle!

Menin sitte penkille istumaan ja suunnittelin lammella kalastusta. Koska niin kaikki ajattelee heti ku ne tonne puistoon menee.
Ai... okei, ei sitte... :(
Näkemisiin!
xxx


Ei kommentteja: