sunnuntai 17. maaliskuuta 2013

Päivän sana on Irlanti

Ensimmäinen st. Patricks day takana! Tosin ei tän pitäis hetkauttaa mua mitenkään, koska en oo Irlantilainen,  Katolilainen, mulla ei oo minkäänlaisia Irlantilaisia juuria enkä mä asu Irlannissa. MUTTA silti me mentiin meidän omaan Irkkubaariin ja kuunneltiin aivan superhyvää live-esiintyjää, joka veti Irkku-biisejä!


Oltiin huonoja wannabe-Irlantilaisia. Kenelläkään ei ollu vihreitä vaatteita... Mutta ei ollu kyllä muillakaan tuolla pubissa!
St. Patrick's day
2013
O'neills
apila


Race week on ohi ja sen kyllä huomaa. Keskustassa on taas hiljaista ja tyhjää! Meistä tuli myös parhaita ystäviä Prinssi Williamin, Katen ja Pippan kanssa, koska ne oi myös täällä kaupungissa ja totta kai ne soitti heti mulle, Prinssi Harryn tulevalle vaimolle, että käydäänkö kahvittelemassa kuninkaallisessa kahvilassa. Jätin välistä, koska piti olla töissä.

(kuvat netistä eri nettisivuilta)


Ei voi muuta sanoa ku kyllä sillä Katella on hyvä maku miesten suhteen
Että ymmärrättekö nyt ku sanon, että nää ravit oli oikeesti ISO tapahtuma. Oli siellä muitaki herttuattaria ja prinsessoja, mutta nää nyt toki on mun bestiksiä. 

Me mentiin sitte perjantaina, eli isoimpana päivänä ja iltana, ulos Jandan ja Alexin kansa. Alex on siis lastenhoitaja/nanny, joka asuu Gloucesterissa, mutta työskentelee Jandan naapuri-perheelle. Oli kyllä ihan hullu ilta, paljon ihmisiä ja paljon musiikkia, paljon kaikkea... Mutta jätetääs se sitte siihen. 

Lauantaina herättiin Bristoliin, mutta kerron siitä vaikka sitte huomenna ettei tuu liian sekasikiö tekstiä tästä. 

Huomisesta lähtien mulla on enää 6 viikkoa Englannissa. Ei oo todellista...!

Ei kommentteja: