keskiviikko 5. joulukuuta 2012

Loma loppui

Astetta pidempi postaustauko taas.. No antakaa se anteeks, koska oon taas ollu jotenki ihmeellisen kuollu tässä pari päivää! Ehkä johtuen siitä, että Lindan loma oli oikeestaan munki lomaa. Esimerkiks silloin torstaina mun piti olla vaan se päälle tunti poikien kanssa ja koko loppupäivä vapaata. Sama maanantaina jolloin mun piti olla töissä vaan neljä tuntia. Oi olispa tälläsiä ihania yllätyksiä useammin kuin kerran kolmessa kuukaudessa. 

Meillä on jo joulu!
Eilen sitte palattiin arkeen ja jo aamulla odotin ihan kauhulla iltaa poikien kanssa. Kirstie nimittäin tuli aamupalalle ja kertoi, että Hugo on nukkunu yöllä n. 7 tuntia yhteensä. Eli vähemmän ku minä?!?!!? Eli se tarkottaa sitä, että illalla vedetään draama/huuto/taistelushow. MUTTA ilokseni voin ilmoittaa, että parempaa iltaa ei olis voinu olla! Hugo tuli kotiin ihan tyytyväisenä. Askarreltiin ja piirreltiin vähä joulujuttuja ja se söi mukisematta koko lautasensa tyhjäks. Kaikki makkarat ja perunamuusit ja vihannekset! Olin ihan että mitä nyt on tapahtunu? Toisaalta olihan se vähä vaisumpi ja hiljasempi mitä yleensä ja se istu ainakin 20 minuuttia ihan hiljaa yksikseen keittiönppöydän ääressä tekemässä dinosauruksia samalla, kun mä leikin Montyn kanssa. 
Ylemmässähän on selvästi sitten joulupukki joka polttaa itsensä savupiipussa. Ja hirveesti lumihiutaleita. Alempi oli sitte se piirrustus mikä näytettiin Kirstielle

Kirstie tuli puolituntia myöhässä kotiin ruuhkan takia ja se oli ihan kauhuissaan että "I was only thinking about you alone with two tired boys!!" Olipa kiva sanoa, että ei tässä nyt oikeestaan mitään ongelmaa ollu. Toisaalta, odotetaan huomista. Ehkä Hugon väsymys on samanlaista ku meidän Edinburghin jälkiväsymys. Matkan jälkeisenä päivänä oltiin kaikki ihan pirteitä, mutta loppuviikko tuntui siltä, ku olis ollu toinen jalka haudassa. 

Tänään ollan ehditty jo käymään puistossa sotkemassa ittemme mutaan ja kierreltiin ja kaarreltiin kaupungilla. Oon aika hyvä väsyttämään näitä lapsia, koska mun ei tavi ku pistää Monty kaiken sen juoksemisen ja leikkimisen jälkeen vaunuihin, laittaa tavarat laukkuun ja seuraavan kerran ku vilkasen sitä, se on jo syvässä unessa. Mikäs siinä, helpompi mulle ku ei tarvi muuta ku kantaa (nykyään jo erittäin painava) uninen mytty sänkyyn ja kaks tuntia vapaata aikaa on taattu!



Oi miten kaunis...

Voi ei huomenna on Annan ihan vihoviimeinen päivä täällä!! Voitteko uskoa. Mä en. Eilen pidettiin ihanat lättykestit (koska jälleen kerran se joutui olemaan lastenvahtina) ja otettiin kauheesti erilaisia hilloja ja marmeladeja ja Nutellaa tietysti. Ah, voin vieläki maistaa ne maut mun suussa...

Mua kysyttiin taas naapuriin lastenvahdiks, mutta jouduin kohteliaasti kieltäytymään, koska lauantaina joku menee katsomaan FLORENCE + THE MACHINEA! Mutta arvatkaas mitä tehdään ennen sitä. Voin ihan aikusten oikeesti antaa miljoona euroa ja puntaa ja dollaria sille, joka arvaa ekalla oikein.

Me mennään luistelemaan!!! You didn't see that coming ;)

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Missäs siellä luistellaan? Odotan kirjoitusta siitä, mutta valaise tietämätöntä kuka on Florence ? Ä

Anonyymi kirjoitti...

Oon ihan hirveen kade sulle tosta Florence & the machinesta! Tulispa ne joskus tänne suomeenki. Maksoiko liput paljon?

p.s. Kiva blogi!

Flemmy kirjoitti...

Ootan ihan innoissani sitä keikkaa!
Eikä maksanu paljoa! Tai verrattuna siihen että suomessa olis voinu pulittaa paljon enemmänki. 30jotain puntaa makso toimituskuluineen kaikkineen!

Ja äiti, luistelemaan mennään Coventryyn halliin, ennen keikkaa, koska täällä ei oo lunta.
Kanadalainen ja Suomalainen kaipaa jäätä ja liukasta ja lunta, että tuntuis joulukuulta.

http://www.youtube.com/watch?v=5-KZdUXiShY