perjantai 7. joulukuuta 2012

You've got the love


Nyt mä haluaisin tietää, että mihin nää ihmiset on päänsä kolauttanu, koska tänään mun piti taas työskennellä vaan kolme tuntia! Tähän vois oikeesti jo tottua. Tai ehkä mä oon tottunukki liikaa ja maanantaina tulee taas isku vasten kasvoja ku pitää olla taas töissä se 11 tuntia. Sitä odotellessa! <3 

Olin tänään kahentoista jälkeen lähdössä kaupungille ja pysähdyin sitte siihen Andrewn ja Kirstien työhuoneen aka. yläkerran olohuoneen eteen ja jäin juttelemaan. Andrew kysyi taas tavalliseen tapaansa että "you alright" koska sitä käytetään siis sellasena tervehdyksenä. Mutta sitte hetken juttelun jälkeen Kirstie heitti yhtäkkiä "Are you really alright? You seem a bit sad!" Sitte se ponkas ylös sohvalta ja juoksi ja sano, että "I'm gonna give you cuddle now!!" Voi se oli ehkä maailman sulosinta! Vaikka en kyllä tiedä miten mä vaikutin surulliselta. Lähinnä mua itketti se vessojen määrä mikä tässä talossa on ja ku jokainen pitää jynssätä kattiasta lattoon ja lattiasta kattoon. No ehkä se päätteli että oon surullinen, kun se Anna nyt viimein on lähtenyt tuolta naapurista!

Käytiin eilen vielä vihoviimesen kerran the Vinessa muistelemassa ja kahvittelemassa. Suunniteltiin toki jo kaiken maailman Lontoon reissut ja muut, koska luojan kiitos se ei lähde tätä maata kauemmaks! Ainostaan parin tunnin junamatkan päähän.

Kävin vähä Starbucksissa yksikseni forever alonena istumassa ja dataamassa, koska siellä ei voi olla yksin päivällä lounasaikaan ilman konetta. Sua katottais ku yhtä friikkiä! Tosin kyllä ne kattoo muutenkin.

Tänään aamulla taas mun sydän sykähti, kun Monty on kartoittanu vähä sanavarastoaan. Ensin ku mä tulin tänne, se osas sanoa kaikkeen vaan mama. Siitä lähti sitte pikku hiljaa muodostumaan että äiti on mama ja isä on dada. Aina ku joku lähtee niin sanotaan byebye, ja mä tosiaan tarkotan aina ku joku lähtee. Ei oo väliä ollaanko me toisella puolella kaupunkia ja lähtijä toisella puolella, koska jos Monty näkee sen lähtevän, se sanoo byebye. Nightnight ja ca(t) on ihan jokapäiväsessä käytössä myös. Arvatkaa mikä on uusin sana.

Nana.

Ja arvatkaa ketä se tarkottaa. 

Huomenna Florence + the machine!!! Kade saa olla. Mäki olisin.

Ei kommentteja: