tiistai 11. joulukuuta 2012

Miinus kolme astetta

Talvi on tullut!! Oi ette voi kuvitellakkaan kuinka onnellinen mä olen, ku täällä ulos mentäessä ei jäätyny sormet tuulesta vaan pakkasesta! Olin jopa unohtanu miltä tuntuu ku veri lähtee kiertämään poskissa sisällä pakkaskävelyn jälkeen. Ah näitä elämän pieniä iloja. Tosin koko kaupunki oli ihan sekasin että way to go Englantilaiset! Kaikki varas aamulla kauheesti aikaa, jotta ne sais skrapata (onko toi se oikee sana?!) pienen jään auton ikkunoista.

Onnistuin jopa matkalla playgrouppiin ohittamaan kaks autoa jotka ei käynnistyny. Kuulu vaan se epätoivonen yritys. Saattaa kuulostaa, että mentäis jo -10 asteen paikkeilla niin tosiasiassa asteita oli vain -3,  ehkä vähän hävetti näiden puolesta.

Lunta<3 Tai jäätä. Jotain valkosta kumminki!
Päivä meni taas ihanan rentsisti! Ihan hyvä vastapaino eiliselle, koska eilen illalla saatiin taas kokea väsyneen Hugon hermoromahdus. Onneks oon tunteeton ku kivi enkä hätkähdä pienoisesta, joten en antanu jälkkäriä ennen ku oltiin istuttu ihan hiljaa (tai ainaki ilman huutamisia ja "you're a sausage head!!!!" lausahduksia) sohvalla. Loppuilta meniki sitte niin, että se yks hermoromahduksen partaalla ollut sausage head oli käpertyny pyytämättä mun syliin ja luettiin Captain underpantsiä, jälkkärin kanssa. 

Ei kommentteja: