tiistai 5. helmikuuta 2013

11 + 11

Mut haastettiin tekemään tällänen ja oon aina halunnu tehdä tän, mut kukaan ei oo ikinä haastanu mua! Ei edes ii2 aikoina:( 

Eli kerron 11 faktaa itestäni ja vastaan 11 haastajan kysymykseen! Tajusin, että en oo oikeesti vissiin edes esitelly itteäni missään postauksessa, niin tää tuli tähän sitte tälleen hyvin että tiedätte millasen ihmisen kirjotuksia luette!

1. Heheei, Nahid täältä kirjottelee, 1/3 Suomesta, 1/3 Iranista ja 1/3 Marsista
2. Oon aupparina Englannissa (jos joku ei sitä osannu vielä päätellä näiden 108 tekstin jälkeen). Oikeesti tiesin jo kauan ennen ku puhuin muille, että lähen au pairiks lukion jälkeen
3. Täällä ollessa oon huomannu, että elämä ilman koiraa on tylsää ja laiskaa (ei sillä että mun koira olis mitenkään kauheen aktiivinen, se on laiskempi ku lapamato ja kuollu etana), vaikka mun elämä täällä on kaikkea muuta ku tylsää ja laiskaa


4. Mut on tosi helppo saada innostumaan mistä vaan. Enkä tarkota nyt pelkästään isoja seikkailumatkoja tai muita tälläsiä. Saatan aidosti innostua ihan hirveesti, jos vaikka joku tulee ja kertoo, että dinosaurus söi aamupalaks kukan
5. Oon oikeesti kauhee mummo ja tykkään neuloa ja virkata ja ommella, mutta täällä ei ole aikaa. En oo tehny tänä talvena ainoitakaan villasukkia tai lapasia
6. Siinä missä oon mummo niin oon myös aika nörtti. En valehtele jos sanon, että uudet teknologialaitteet saa mut paremmalle tuulelle ku talvitakin shoppailu. Kesävaatteet/hameet/mekot on sitte asia erikseen, niitä mä rakastan.


7. Oon 4 kuukaudessa saavuttanu ja tehny enemmän mitä yläasteella ja lukiossa 6 vuoden aikana
8. En olis ikinä uskonu, että olisin olisin löytäny täältä nii läheisiä ystäviä mitä jotku näistä au paireista mulle on
9. Mun päässä pyörii sellanenki mielikuvitusmaailma, että itteäki pelottaa


10. Oon paljon äänessä ja puhun erittäin paljon, mutta en oikeestaan tuo omia asioita esille ellei erikseen kysytä. (Moni on tän takia myös loukkaantunu, koska saattaa vaikuttaa siltä, että en välitä tarpeeks että jakaisin mun ajatuksia)
11. En muista, että olisin ikinä oikeesti huutanu tai suuttunu kenellekkään niin, että olisin näyttäny sen. Okei perhe, varsinki pikkuveli, saattaa olla erimieltä, mutta jos mietitään kaveripiirissä

Apua täähän oli vaikeempaa mitä mä kuvittelin. Kolmannen kohdan jälkeen piti mennä syömään jotain koska aivot löi tyhjää, viidennen jälkeen menin lenkille, yheksännen jälkeen kävin suihkussa. Näin tiedoksi.

Nyt sitte on  vuorossa ne 11 kysymystä, mitkä haastaja mulle esitti.

1. Lempiväri
- Vaatekaapin perusteella punanen, mut kyl kaikki värit menee!
2. Mitä ottaisit autiolle saarelle mukaan
- Veneen ja Nutella-purkin (purkkeja)
3. Seurusteletko
- En, koska kamala valinnanvaikeus. Miehiä tulee ja menee niin että ei ehdi edes sormilla, varpailla ja hiuksilla laskea!
4. Mitä koulua käyt
- Opettajana olen dinosauruskoulussa nimeltä Dino Pate's school
5. Lempiartisti
- Apua en tykkää tästä kysymyksestä, koska en osaa ikinä kertoa kuka on mun lempiartisti! Mutta tykkään  hirveesti sellasesta mukavasta, letkeestä hyväntuulenmusiikista. Eli sellasesta mitä yleensä Brittiläinen, Irlantilainen tai Skotlantilainen musiikki on! Mutta sitte tykkään sellasesta kitaramusiikista ja sellasista missä laulajalla on vähä erikoinen ääni. voi kamala en mä tiedä.


6. Onko sinulla lemmikkejä
- Yks lepoitiö-kääpiösnautseri mulla on kotona, täällä pöllöt kissat Daisy ja Mack (+ dinot, puput, kissat, liskot....)
7. Mitä harrastat
- Syömistä ja kahviloissa istumista. Vähä käyn muka lenkillä ja pilateksessa
8. Lempikauppa/-liike
- No tänne kun saavuin nii tää lempi vaatekauppojen lista vähä kasvo, tykkään Mangosta, New lookista, Mrs. Selfridgestä (todisteena takki ja 2 paria kenkiä tältä merkiltä..), Cubuksesta (harmi että täällä ei oo sitä!)... Mitähän muita näitä on? 
9. Lempiurheilu
- Tykkään oikeestaan aikalailla kaikesta urheilusta! Mutta jalkapallo tai koripallo ei oo muhun iskeny ikinä millään muotoa
10. Paras lätkäjoukkue
- Koska Cheltenhamilla ei oo lätkäjoukkuetta, nii mä kannatan sitte Swindon Wildcatseja! (Wildcats in the house, everybody say it now. Wildcats everywhere, wave your hands up in the air)



11. Missä asut
- Vaasa, Pohjanmaa (nyt kaikki vaasalaiset älähti), Suomi
- Cheltenham, Gloucestershire, Iso Britannia

En seuraa yhtätoista blogia niin en pistä tätä eteenpäin, vielä. Mutta jee, oon saavuttanu jotain mun elämässä ku tein tän!

1 kommentti:

Linda kirjoitti...

Mä en Nahid ehkä ihan oikeesti kestä ku luen sun blogia :DDDD tipun tuolilta, sitte tipun lattialta, sitte tipun maasta ja maan alta ja maan ytimestä. Oot vaan niin parasta!!

P.S. lepoitiö-kääpiösnautseri XD