torstai 7. helmikuuta 2013

Näin taas vahteeks

EIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEI
Mä en ala. Mä en suostu. En!! Arvatkaa kuka on sairaana. Jee, kymmenen pistettä ja papukaijan merkki teille. Oikeesti oon eläny niin terveellisesti ja hedelmä/vihannespainotteisesti, että muhun ei olis pitäny iskeä mitkään sairaudet niiden vitamiinien jäljiltä. Mutta BAM, täällä sitä ollaan melkeen 38 asteessa. Vaikka tää alkaa tuntumaan kyllä 40 asteen kuumeelta. Eli heivaan hedelmät ja otan suklaat takasin mun elämään, koska ei noista vihreistä oo ilmeisesti mitään hyötyä. Voi elämän kevät sanon minä. Tosin Kirstie ja Monty on molemmat kipeinä, että kai tää nyt sitte oli odotettavissa että saan niiden tautien molemmat oireet.

Oikeesti kenellä au pairilla on aikaa sairastella, nostaa käden ylös nyt! Näin veikkasinki. Koulussa ku oli niin pienimmästäki kynnenlohkeemisesta jäätiin kotiin ja nyt tehdään töitä vaikka olis 40 asteen kuume, sikainfluenssa ja aivohalvaus. Onneks on viikonloppu pian, eikä mulla oo Montya huomenna. Saan vaan rauhassa kuolla vessanlattialle samalla ku jynssään pönttöjä. 

Tänään oli oikeesti sellanen siivousurakka, että taas hetkeen ei oo ollu! Siivosin alakerran keittiö/olkkari osiota kolme ja puolituntia non-stoppina!! Taustalla pauhas UK top 40 ja minä tanssin! 


Tunsin itteni kyllä sellaseks superihmiseks että ei mitään rajaa. Tosin vahvimmanki superihmisen on pakko taintua ku sairastuu. Ei muuta ku kuumelääke ja teetä naamaan ja aikasin unta, niin ehkä mä oon vielä elävien kirjoissa huomenna. Okei huomaattehan että liiottelen nyt aika paljon, koska ei 37,5 oo niin paha, mutta kyllä se silti tuntuu!



Mutta hei vähä pirteempiin aiheisiin! Varattiin eilen matka Irlantiin!! Jee!! Eli pääsiäislomalla mennään 23.-26.3 vallottamaan Dublin! Lennot makso edestakasin 50 puntaa ja siihen päälle hostelli n. 60+ puntaa, eli aika hyvä! Ei tarvi ku päälle viikko työskennellä nii noi rahat on saatu jo takasin. Voi vitsi miettikää miten siistiä, sitte oon nähny Edinburghin, Dublinin ja kaupunkeja Englannista päälle neljässä kuukaudessa! 

Täysin tekstiin kuulumaaton kuva, mutta kattokaa!!! Näin mä piristän itteäni

Ei kommentteja: