torstai 21. helmikuuta 2013

Hei kaikki mummot ja mummonmieliset

Mulle iski nyt taas hinku tehdä jotain pitkästä aikaa, siis neulomista tai virkkaamista. Päätin sitte, että käytän tän innon hyödyks ja teen jotain mikä viittaa Englantiin. Eli jotain itelleni muistoks sitte kun joskus täältä kotiudun. Löysin jotain kivoja ohjeita netistä mutta en osaa päättää että mikä olis kivoin ja tarpeeks sopivan kokonen, että sen tosiaan voi sitte kuljettaa kotiin. Ei heivataan nyt sitte valitettavasti pois kaikki isot tilkkutäkit ja muut ikuisuusprojektit. 

Tähän mä oon nyt ihan rakastunu!! Kattokaa miten nätti. 

Tai sitte toinen vaihtoehto on että teen satatuhatta (no okei, vaan 300) isoäidin neliötä tai ihan vaan normi neliöitä ja sitte pistäisin ne yhteen ja tekisin pikkusen viltin! Kuvaa en löytäny nii en tiedä miltähän sen näyttäis, mutta ohjeen löysin! Tää tuskin edes valmistuis täällä, mutta voisin sitte vaa pakata palat laukkuun ja koota kotona.


Tai sitte voisin vaan ostaa vaikka vähä paksumman virkkuukoukun nii ei menis niin julmetusti aikaa ku kutoo neliöitä.

Mutta ehkä mä nyt taivun tohon ekaan tyynyyn koska se on niin ihana!! Tai saa toki nähdä minkälainen mun versiosta tulee. 

Hei ja lisää ehdotuksia saa laittaa jos tulee jotain mieleen!

Ei kommentteja: