sunnuntai 24. helmikuuta 2013

Olipa kerran tyttö, joka matkusti englantiin...

.... siellä hän vietti viikonloput kotona istuen ja neuloen. 

Nii viikonloppu, mistäs se nyt onkaan koostunu? Oon kattonu ihan liikaa Once upon a time- sarjaa. Ihan liikaa. Arvatkaa montako jaksoa oon kattonu. Arvasitteko? No kertokaa se luku viidellä, niin ehkä sitte päästään lähelle todellista lukua. Mutta toisaalta, mä olin lastenvahtina eilen yhteen asti yöllä, niin mitäs mä muuta olisin tehny ku neulonu, tehny ruokaa ja kattonu tv-sarjaa! Mun Union jack- tyyny on ihan hyvällä mallilla, tosin jouduin purkamaan 10 cm siitä työstä nii oon nyt aika alussa.


Mulla meni vaan pari kertaa lievästi sanottuna HERMOT noihin lankoihin. Minkä takia pitää olla niin kauheen vaikee ja monimutkanen lippu. Eikö se oo niin, että yksinkertaisuus on kaunista? Eli ihan vaan vinkkinä Brittien saaret, jotta neulominen olis tulevaisuudessa helpompaa, vaihtakaa lipun väri vaikka kokonaan siniseks.

Apuaapuaapuaapua ja ens viikonloppu me mennään ensin perjantaina ISOLLA porukalla syömään, mä puhun nyt siis ihan +12 ihmisestä, ja lauantaina mennään WARNER BROTHERSIN STUDIOLLE!! apuaapuaapuaapua....

Tänään tapasin Saksalaisen Julian ja Jandan kaupungilla ja paleltiin ku viimestä päivää. Ihan järkyttävän kylmä ulkona! Tuuli puskee ku iso paha susi possujen talon läpi (anteeks mun hienot esimerkit. Mun pää on vaan nyt ldattu täyteen näitä satuja ton tv-sarjan takia...) ja sormet tippuu käsistä ku ne on niin kylmät ja kuivat. 

Puhuttiin muuten tänään, että kuinka paljon kenelläki meistä on aikaa jäljellä englannissa ja laskin, että 65 päivää. Herran jumala. Mulla olis vaan 35 päivää jos en olis sitä ekstra-kuukautta! Kauheeta ku tuntuu, että vielä on ihan liikaa asioita mitä pitäis tehdä, mutta ei vaan yksinkertasesti oo rahaa matkustaa jokanen viikonloppu jonnekki uuteen paikkaan. Lontoossa en oo vieläkään päässy käymään! 

Ei kommentteja: