sunnuntai 13. tammikuuta 2013

Kukkuu kukui

Ah, ihanan laiska ja rentsi viikonloppu! Perjataina chillasin, lauantaina chillasin ja sunnuntaina chillasin vähä lisää, koska en chillannu tarpeeks perjantaina ja lauantaina. Perjantaina sain tosiaan iltapäivän/illan vapaaks, mutta se korvaantuki sitte maanantaina ja tiistaina. Tulee olemaan kyllä paljo töitä ja oon varmaan ihan yli kuollu iltasin, että turha odottaa mitään sosiaalista ihmistä tai mitään yhteydenottoa. Kirstie matkustaa nimittäin Itävaltaan työmatkalle, lähtee maanantaina aikasin aamulla ja palaa myöhään tiistaina illalla silloin ku pojat on jo nukkumassa. Samoin Andrew matkustaa, onneks englanin rajojen sisällää, lähtee aikasin ja palaa kuuden aikaan illalla. Eli tulee olemaan piiiiiiiiiitkiä päiviä. Onneks on Montyn kahen tunnin päikkärit vähä helpottamassa.

Lauantaina päivällä kiertelin kaupungilla. Ostin uuden farkut, koska kaikki vanhat parit alkaa jo hajoamaan käsiin ku ne on niin kuluneita... Mun uudenvuodenlupaus olis voinu ollu myös, että ehkä vähän useemmin käytännöllisten vaatteiden ostoa ja jätetää ne ihanat mekot sitte toiseen kertaan.

Illalla sitte tavattin porukalla Slug and lettucessa ja kyllä täällä sittekki oli yks uus au pair! Esther, joka on siis espanjasta. Ylläri. Täällä on, jos oikeen muistan, 5 espanjalaista au pairia! Ei siellä koko maassa oo varmaa enää yhtään nuorta espanjalaista jäljellä ku kaikki lähtee töiden perässä muualle. Etanasta ja salaatista sitte vaihdettiin meidän uuteen lempipaikkaan Kukuihin. (Jep, oikeesti nää nimet. En tiiä kuka ne on keksiny, mutta hauskaa niillä varmaan on ollu.) Tosin siellä ei ollu yhtä hyvää musaa tällä kertaa ku viimeks. Tai oli hyvää, mutta osa oli silti ihan omituista enkä tienny puoliakaan. Muuutta eipä se menoa kauheesti haitannu.

Kuvat Julialta. 
J + E + I 
N + J + P
(kattokaa mun hiuksia?!  Ne yltää jo alaselkään!!)
Ja kaikki samat kirjaimet mitä edellisissä kuvissa
Ja näin me avattiin tanssilattia Pauliinan kanssa kello 23.00
Me todellaki näytettiin niille brittiläisille miten tää homma toimii. 
Voi ei ja ARVATKAA oikeesti. Tää alka olemaan jo koomista, mutta mulla on todistajia näille tapahtumille eli en keksi tätä päästä. Mun laseja tultiin taas kehumaan kaks kertaa!! Yks mies jopa halus, että meistä otettais yhteiskuva, ku mulla oli sen lasit ja sillä oli mun lasit. Kuva on sen puhelimessa nii mulla ei nyt valitettavasti oo sitä näyttää teille enkä tuu koskaan enää näkemään sitä itekkään. Koomista kyllä erittäin. Voi ja arvatkaa ketkä toiset ihmiset mä tapasin. Meidän suloiset gingerheadit (tai okei, ainoastaan se yks joka kehu mun laseja viimeks oli punapää..) joihin me tutustuttiin viimekerralla!! Ne oli ihan yhtä sulosia taas.

Sunnuntai oliki sitte taas perus Lazy sunday Jandan kanssa! Tää on jo täys perinne. Vähä niinku mun ja Annan kello 19.30 kahvi joka arki-ilta. Paitsi ei enää koska se nyt otti ja lähti Lontooseen... Mentiin syömään ihan yli hyvää lämmintä omenatorttua ja sen päällä jätskiä, oi nam. Ja nyt vaan istuskelen kotona tekemättä mitään ja kerään voimia alkuviikolle.

P.s. Sain Pauliinan ja Jandan suostuteltua mukaan pilatekseen! Kyllä P, en ole unohtanut, eli torstaina tavataan!

1 kommentti:

pauliina kirjoitti...

hahaha cheers for reminding ! Tuun kuhan saan kyytiä;)