torstai 10. tammikuuta 2013

Pilatesta muorien kanssa

Kylläpä mä oon nyt hienosti pitäny mun uudenvuodenlupauksen. Eikä ollu edes sarkasmia. (Okei ensimmäistä viikkoa viedään vasta tän lupauksen kanssa, mutta silti!) Tänään nimittäin pakkasin kamppeet pilates-tunnille! Arvatkaa paljonko maksaa kerta. Aika paljon, en tiiä onko mulla kuitenkaa varaa käydä siellä, koska se maksaa jopa huikeet 4 PUNTAA?! Eli 12 puntaa kuussa! Justihinsa. Eipä ainakaan oo tekosyytä olla menemättä ja voisin ensviikolla raahata jonku kaveriks!

Kai on vielä ihan ok jos ei muista puhelinnumerooan ulkoa. Mies siellä kassalla oli ihan että "whaaat, you don't remember your phonenumber?!" ja käytin sitte tekosyynä, että se on niin uus! Niin tosiaan, yli kolme kuukautta vanha. Ja jos mä en mitään muuta oo täällä englannissa oppinu niin ainaki osaan tavata mun etu- ja sukunimen ilman miettimistä. Miettikää että olisitte englantilaisia ja yrittäisitte lausua mun sukunimen. Ei tuu kesää, ihan liikaa ärrää ja hoota ja iitä. Tää kassamies kovasti yritti, mutta sanoin että "yeah, that's fine, no need to try!" Etunimen se osas!!

Kirstie muuten kertoi, että ei se uimahallin changing village ookkaan mikään yleinen juttu ja että siellä on kyllä myös ihan erilliset suihkut naisille ja miehillä jossai vähän pidemmällä käytävällä. No hö, pieni pettymys. Olisin halunnu elää tässä mielikuvassa että changing village on ihan normipäivää englantilaisille.

Musta muotoutu oikeen pilates-guru siellä, koska se ohjaaja monta kertaa sanoi mulle että "That's lovely!" ja kerran se jopa tuli ja sanoi että "Look, this is perfect positions, everything is beautifully in line!" ja ei, en maannut lattialla jalat ja kädet venytettynä, vaan me tehtiin vähä niinku lankkua, mutta sellasella variaatiolla, että varmaan tuntu jokasessa pienessäki lihaksessa. Pientä itsekehuskelua ilmassa... Mutta tälle tunnille siis menen jatkossakin, lupaan!

Siivosin taas tänään! Eli back in the routine everyone. Kävin myös vähä shoppailemassa ja löysin IHANIMMAN mekon IKINÄ! Oon oikeesti ihan rakastunu ja voisin pitää sitä koko ajan.

Seeprojen päitä!!
House of Fraser on ihan liian kiva ostoskekuspaikkamikälie mutta siellä on ihan liian kallista että vois aina mennä shoppailemaan. Mut miettikää mitä mä teen ku siellä on nyt ale. Toiki mekko makso alennettuna  £17 ja arvatkaa mitä oikeesti!  £35! Aika hyvä. Normaalina köyhänä päivänä shoppaillaan sitte Primarkissa. Jos on varaa edes sinne.

Aika hassua muuten, näin aihetta sulavasti vaihtaen, että tänne ei tullukkaan uusia au paireja, niinku alunperin luulin. Olis voinu kuvitella, että uudenvuoden jälkeen ihmiset tajuais että apua, ei me pärjätä, ja sitte olis tullu monta uutta aupparia. Tai sitte täällä on, mutta ne ei oo vaan löytäny tietään meidän facebookin ryhmään. 

Kiitos ja kumarrus ja anteeks. Vähä aiheet alkaa loppumaan näiden blogitekstien suhteen ku vähä totuttelen tähän arkeen palaamista vielä. Mutta pian on matkoja (Lontooseen 26.1!!!!!!!!!!!!!) niin ehkä sitte saadaan kiinnostavampaa tekstiä aikaseks.

P.s. Mulle ollaan hei nyt ihan liian kilttejä!! Mistä tää johtuu?? Kirstie tossa äsken sanoi, että mun ei tarvi olla iltapäivällä takasin ottamas poikia vastaan vaan voin jäädä kaupunkiin ja chillailla. Mitkä taka-ajatukset tässä on?? Ne pistää mut kuitenki viikoloppuna tuplatöihi ilman palkkaa ja ruokaa. Se se varmasti on.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Ehkä sä olet niin ahkera ja tykkäävät susta :)
Mekko on oikein nätti, sopii sulle hyvin.
Hyvää viikonloppua Ä