keskiviikko 9. tammikuuta 2013

Suomalaiset tykkää olla alasti

Miettikää nyt vaikka saunaa tai uimahallissa olevia suihkuja missä naiset ja niehet on erikseen että varmasti saadaan olla luonnonmukaisessa asussa. Täällä ei nimittäin ollu niin! Olin ihan super urheilullinen ja ensin kävelin puolituntia uimahalliin, uin 45 minuuttia ja kävelin takasin. Se uimahalli oliki sitte kokemus erikseen, nimittäin miehet ja naiset oli samassa tilassa suihkuttelemassa ja vaihtamassa vaatteita. Niih. No okei ehkä vähän liiottelin. Oli siellä sellasi koppeja mitä näkee uimarannoilla, niihin sai mennä vaihtamaan uikkarit, mutta oli se silti outoa ku ei voiu suihkussa ottaa uikkareita pois ja peseytyä kunnolla! Piti hoitaa sellanen siveellinen hiustenpesu ja äkkiä pois. En kyllä aluks edes löytäny koko pukuhuonesysteemiä, jota kutsuttiin siis changing villageksi. Ensin vaelsin siellä ympäri rakennusta ku yritin löytää niitä naisten pukuhuoneita, koska näin vaan miehiä siellä changing village paikassa. No hetken kierreltyä palasin takasin ja nyt siellä oliki naisia. Aloin jo miettiä että mitä sukupuolenvaihdosta täällä harrastetaan. Menin kuitenki sisään ja selvitin tieni ihan altaalle asti! Jeejee!

Hiustenkuivaajaa en ollu tyytyväinen. Yrittäkää nyt ihan oikeesti kuivata tällästä hevosenharjaa tollasella lelulla. Siinä mä seisoin ja yritin kuivata hiuksia ku ihmiset tuli, meni ja katto että "Vieläki toi tossa kuivaa"
Montyponty alkaa olemaan erittäin itsepäinen...... Tai ei edes ala, se on jo. Oi hyvää päivää kun se päättää jotain niin sehän sitte myös toteutetaan. Sovitaanko niin, että mun tulevat lapset vois sitte skipata tän 2. vuoden uhmaiän? Oi kun se tykkäs huutaa ja itkeä. Mä aloin jo kehittämään sellasta vastustuskykyä tälle ns. turhalle huudolle. Esim. se ei saa ottaa sen pupuja mukaan ulos, koska ne saattaa mennä hukkaan (ja sitte vasta huutoa oliski) niin n. 10 minuuttia se jaksaa itkeä täyttä kurkkua ja minä siinä sitte vaan kävelen ja lauleskelen onnellisena. Mahtaa vastaantulijat vähä ihmetellä, että mikä ihme pariskunta tossa tulee.

Ei halunnu vaunuista pihalle vaan huusi "sit downnnn!!!" jos otti pois... No istu sitte!


Siinä missä Monty alkaa tajuamaa, että hänellähän on oma tahto ja hänhän sitä myös käyttää, Hugo alkaa ymmärtämään, että ei aina tarvi saada kohtausta, jos ketsuppi menee väärään paikkan tai lasissa on väärää mehua. Yleensä jos se on väsyny, se suuttuu pienimmästäki asiasta ja syyttää kaikkia muita, nyt Hugo on oppinu kuitenki sanomaan (pienen harjottelun myötä) että nyt hän on väsynyt. Osaampahan minäki varautua ;)
Puoli kuuden aikaan Kirstie soitti, että se on jumittunu ruuhkaan ja kotiintulo saattaa venähtää ja minä huokaisin väsymyksestä ja uupumuksesta. Sitte Monty tuli ja tuli makaamaan mun mahan päälle samalla ku mä luin Hugolle. Ja antoi mulle pusun. Oih<3 On ne lapset ihan OK.

P.s. Mulle tuotiin eilen ruoka tarjottimella huoneeseen ja sain koko viikon palkan vaikka työskentelin viimeviikolla vaan 2!? Talking about best hostfamilies

Ei kommentteja: