tiistai 8. tammikuuta 2013

Troublemakerit vauhdissa

Eli normiviikkoa viedään taas! Anteeksianteeksi kun olin eilen erittäin laiska enkä jaksanu kirjottaa mitään, mutta toisaalta, olis tullu kyllä harvinaisen tylsä teksti. Niinku tulee muuten nytki. Käytiin Montyn kanssa perus playgroupissa, raukka se on taas yhtä ujo siellä ku aina ennenki ja hyvä että ees uskalsi irrottautua mun jalasta senttiä kauemmaks. Ei kyllä uskois, mutta se osaa olla kyllä hirveen ujo! Tai se ite saattaa kaduilla huudella ihmisille hello ja byebye ja ties mitä, mutta jos joku katsoo sitä ja vastaa niin se menee ihan ujoks ja piiloutuu mun jalkojen taakse. Raukkeli. 

Iltapäivällä lähettiin sitte käppäilemään kaupunkiin, tai minä käppäilin ja Monty löhös rattaissa, palauttamaan viimeset kirjat kirjastoon. Mahto kirjastonhoitajat ihmetellä, ku kävelevä ja puhuva papupata jonka suusta tulee pelkkää faktaa dinosauruksista, oli poissa ja tilalla oli isttuva puhuva papupata jonka suusta ei tuu mitään muuta ku "sit down!" Monty on siis taas kartottanu sanavarastoaan! Ja edellisetki sanat alkaa vahvistumaa paljo enemmän. mama ja dada on muuttunu jo mommyks ja daddyks. Sitte yks uus lause, jota käytetään kaikkeen ja kaikkiin, "Is it gone?" ja sit sellanen pöllämystyny ilme ja kädet sivuilla. Ja mä tosiaan tarkotan, että tätä käytetään kaikkeen. Oli kyse sitte ruuasta tai vaipan heittämisestä roskiin. JA minäkin olen jo nani! Tänään se on siis jo ihan kutsunu mua naniks jos se tarvii jotain tai jos se tarvii mun huomion. Ah the joys of au pairhood.

Lol joku lattia. Vauvat istuu lattialla.
Olin muute ihan sika ahkera eilen ja menin oikeen yli tunnin lenkille töiden jälkeen! Ja tänään melkeen menin uimaan mutta ei siellä sitte vissiin ollukkaan mitää yleisuintia tähän aikaan tiistaisin. Kerranki ku olisin ollu sillä tuulella! Bongasin kyllä lenkin aikana paljo futisfaneja vaeltelemassa, Cheltenham - Everton peli tulossa! En tiedä miks, mutta Everton kuulostaa jotenki todella tutulta. Onko se mahdollisesti joku tunnettukki joukkue?   (Anteeks futisfanit...) Arvatkaa kuka voitti! No ei Cheltenham ainakaan. 1-5 päätty matsi Evertonin hyväks. Kiva ny.

No empä mä ny muista mitä muuta täällä on tapahtunu nii laitetaan sitte mun ja Hugon uus tanssibiisi tähän loppuun. Montyki on jo oppinu, että silloinku tää biisi tulee radiosta (tai n. 100kerran toistona mun puhelimesta) niin silloin lopetetaan kaikki muu ja ruvetaan heilumaan. Eikä mikään ihme että tykätään tästä, nimi on aika osuva.

Ei kommentteja: