sunnuntai 6. tammikuuta 2013

Mut lukittiin ulos talosta

Ihan oikeesti, en edes huijaa. Sain tekstarin eilen iltapäivällä, että ne on ulkona ja ne pisti hälytyksen päälle, eli mun pitää pistää vaan se hälytys sitte pois päältä jos oon kotona ennen niitä. Ja jos oon epävarma asiasta, niin soitan Kirstielle ennen ku avaan oven. No totta hitossa olin epävarma asiasta ku se oli näytetty mulle kerran aikasemmin, kolme kuukautta sitte! 

Oltiin menossa Jandan kanssa käymään meillä että oltais haettu toiset vaatteet mulle iltaan, (Äiti älä nyt revi pelihousujas; ei oltu myöhään, en ottanu mitää, en mennyt yksin kotiin, muistin antibiootit...) joten odoteltiin siinä ulkona ku yritin soittaa Kirstielle, että apuahh. No ei vastausta. Kyllä mä periaatteessa olisin osannu pistää sen hälytyksen pois päältä, koska tiedän missä se juttu on mihin se avain piti pistää, mutta ihan liikaa paineita ku poliisit tulee jos ei saa sitä oikeeseen aikaan pois! Janda sitte lupas lainata mulle jotai kivaa mekkoa ja kenkiä, eli eipä siinä sitte oikeestaan mitään. Käveltiin sitte sen taloa kohti ja matkalla sinne Kirstie soitti että "Oh I'm sooooooo sorry I couldn't answer! Are you okey oh I'm so sorry you didn't get in to take the clothes!! I'm so sorry!"  ja n. 20 kertaa pyysi anteeks ja n. 20 kertaa annoin anteeks. Se oli enemmän surullinen ja pahoillaan siitä, että mä en saanu itelleni uusia vaatteita, ku siitä, että en uskaltanu avata sitä ovea. No mutta oli kiva nähdä missä Janda asuu sen lakimies-hostvanhempien kanssa. Ihan kiva se talo oli. No oikeesti se oli aika samankokonen ku meidän talo, ehkä vähä modernimpi ulkopuolelta, mutta muuten sama!

Janda sai tietää että harry Potterit on käännetty myös Suomeks. Miten sille tulee edelleen joka kerta yllätyksenä, että suomi on ihan normaali kieli ja meillä on kaikki samat jutut suomeks mitä on myös englanniks!
Aikasemmin päivällä syötin salmiakkia ulkomaalaisille! Ne ei valitettavasti osannu arvostaa sitä ihanaa makua. Pauliinan kanssa me onnellisena vedettiin niitä salmiakkeja naaman ku viimestä päivää ja Janda ja Jennifer kattoi vierestä vähän että keiden seinähullujen kanssa ne on tullu kahville. Pätkikset ja Geishat kelpas kyllä! 

Mentiin siis käymään uudessa paikassa nimeltä Kukui ja se oli kyllä yli siisti paikka! Se oli vähä semmonen Havaji -inspired klubi, mutta musiikki ei kuitenkaan ollu mitään hulahulaa vaan sellasta musiikkia mitä tuli joskus silloin ku minä tai Janda oltiin pieniä! Aina ku tuli uus biisi, nii Janda oli vaan että "You we're 9 when this came out. You were 7 when this came out. Oh god I'm so old...!!" Ja silti tiesin kaikki biisit, että vähän hei respectiä!


Mun on pakko kertoa parista tapahtumasta siellä, koska mun päivä, viikko, kuukausi, vuosi ja elämä parani eilen näääääääääääääin paljon! Mentiin sinne Kukuihin ja istuskeltiin erittäin ihmeellisillä ja leveillä sohvilla, katottiin sitte, että nyt tulee tuolta toiselta puolelta huonetta pojilta kyllä pitkää katsetta. Onko meillä räkää naamassa, vaatteet vinossa vai mikä tässä on ongelma. Jätettiin asia sikseen ja mentiin valtaamaan tanssilattiaa. Hetken päästä nää pojat tuli siihen ja yks niistä tuli ja sanoi, että "I just had to come and tell you that you look stunning in your glasses!" Omg. Sulin siihen paikkaan. Pisteet vähä kyllä laski, koska se ei tienny missä Suomi on!?!? Missä maanraossa se oikeen elää? No se oli ysinelonen. Sain tänään tietää, että se myönsi eilen Jandalle rakastavansa mua. Awws. "You know he said to me yesterday that 'I think I'm in love with your friend' '". Ihanaa! Mutta uskokaa tai älkää, niin ei se ollu mikään semmonen creepy poika niinku olis voinu kuvitella vaan se oli tosi sulonen!

Okei, no yks tämmönen tapahtuma ei nyt olis ollu mitään, mutta ku me oltiin lähössä, toinen mies pysäytti mut ja sanoi "Your glasses are absolutely gorgeus!" HERRAN JUMALA!? Mikä niitä miehiä riivaas. Jandaki katto vaan että "Yeah next time I'm putting on my glasses!"

Tänään sitte pidettiin jäähyväiskahvit Naomille ja tänään mä käytin mun 1 starbuckskahvi/viikko lupauksen! Naomi siis joutuu lähtemään takaisin Hollantiin henkilökohtaisista syistä. Muutaman kerran ehdittiin nähdä, mutta olis ollu ihana tutustua enemmän!

Ehdittiin sitte samalla reissulla suunnitella Saksalaisen Julian kanssa, että meidän on pakko mennä käymään Cardiffissa ja Cornwallilla. Jälkimmäinen pitää varmaan hoitaa joskus keväällä ku on lämpimämpi eikä niin karua, mutta Cardiffin voi hoitaa ihan koska vaan! Jandaki tais ilmeisesti varata mut myös matkakumppaniks Irlantiin, mutta seki tapahtuis vasta maaliskuussa. JA sitte mä meen joskus helmikuun aikana tapaamaan annaa lontooseen!! Eli rahankeruun aika! 

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ä ehdottaa panttereiden kanssa kylmää maitoa :)

Anonyymi kirjoitti...

Nahid näpit irti nyt niistä ysinelosista!
T. naME

Flemmy kirjoitti...

Mutta se oli yliyli sulonen!!! Vähä niinku one directionin kadoksissa oleva jäsen. awwwwwww<3
No kai sitä nyt kohteliaisuudet saa ottaa vastaan:P