maanantai 21. tammikuuta 2013

Liukastelua

Talvi se vaan jatkuu täällä Cheltenhamissa! Tai no ei tää mikään talvi oo ku hikihän tossa aamulla tuli ku käveltiin, mutta liukasta täällä silti on. Kaikki posh kotiäidit tuli playgrouppiin ihan kylmissään ja valitti kuinka on kylmä. Nii, tais jopa olla plussan puollla asteet. On muuten hassua, miten kahen eri playgroupin äidit on niin erilaisia! Maanantaina on Jack Willsiä suosivat äidit (heti ku mun viikkopalkka saa pari nollaa lisää niin meen sinne ostamaan ihania neuleita ja huppareita) ja tiistaina on sitte tälläset "heräsin ja lähdin kotoa"-äidit. Monty tykkää enemmän ensimmäisestä, mä tykkään jälkimmäisestä. 



Mr. biscuit oli koko viikonlopun ku painajainen, Kirstien sanoja lainaten. Ei tienny mitä halus, itki, halus syliin, halus alas halus sitä ja tätä ja tota ja onneks oli viikonloppu niin mun ei tarvinu huolehtia siitä. Montylle on tullu myös tämmöinen uus tapa että sitte ku ei saa tahtoa läpi nii sitte lentää nallet ja lelut ja DVD:t ja mitä nyt käteen sitte ensimmäisenä osuuki. Voin vaikka vannoa, että Kirstie antoi Montyn mulle ihan mielellään tänään koko päiväks että sais ite rauhottua töiden parissa ;) Mutta jos totta puhutaan, Monty ei ollu tänään edes niin kamala! Ainoastaan pari kertaa se heitti nallet pois ja lähti marssimaan kauas musta, mutta muuten se on vaan nauranu ja hymyilly koko päivän! En edes tuntenu sitä viimeisten tuntien väsymystä, koska aika meni ihan ihmeen nopeesti tänään. 

Yks räkänokka valtas mun sylin

Ens viikonloppuna mennään kokemaan Cardiff ja se jälkeen pääsen elämäni ensimmäistä kertaa Lontooseen!  Jee!! Anna saa esitellä mulle kaikki Harrown parhaimmat paikat. No okei, ehkä mä meen käymään vähä keskustammassaki tsekkaamassa miltä se Big Ben nyt sitte oikeesti näyttää ja missä kirkossa me sitte Prinssi Harryn kannsa mennään naimisiin. 

2 kommenttia:

Linda kirjoitti...

Oooooh mulla meni vaan kylmät väreet ku luin miten Kirstie reagoit ku sanoit että jäät pidemmäks aikaa <3 ihana. Ja vitsit, Lontooseen! Tarkotatko nyt tätä tulevaa vkl? Makeeta. Muista sitte olla tosi rentsi jos Prinssi Harry tulee vastaan, silleen "Moi Hartsa, muistaksä mua, oon sun tuleva vaimo?" ;)

veegra kirjoitti...

ai siis mitä, huutoniemen kirkossahan te harryn kanssa menette naimisiin! sille betonirakennukselle ei edes buckinghamin palatsi vedä vertoja!