perjantai 4. tammikuuta 2013

"Smoking is really bad you know"

Meidän moraalimummo Hugo päätti valistaa erästä miestä tupakoinnista tossa matkalla ku käveltiin kotiin. Mentiin sitte sen ohi ja sanoin että "Good boy, Hugo" niin hän tokaisi minulle, että "We said that to him because we don't want him to die". Mies varmasti kiittää meitä kun pelastettiin sen henki.

Okei eli aamulla ylös, murot esille ja samalla kaavalla ku aina muutenki! Paitsi että tänään on perjantai ja niin pahalta ku se kuulostaaki, JEE HUGO MENEE MAANANTAINA KOULUUN!!! Ei siinä mitään, meillä on aina ihan superylihauskaa ku ollaan kahestaan, mutta oon siis täysin kuoleman väsyny illalla kuudelta. Normaalina päivänä ku mulla on pelkkä Monty, niin sen kanssa mä saan sentään mukavan 2h tauon samalla ku se nukkuu päikkärit. Mutta ku Mr. juoksen kun seinähullu haluaa koko ajan tehdä kaikkea, niin ei siinä auta mitään taukoja pitää! 

Että kauniita kuvia au pair vuodesta? Joo, löytyyhän niitä varmaan ehkä ei yhtään
Käytiin tänään kirjastossa taas ja taas sai kaikki vastaantulijoista kirjastonhoitajiin tietää kaiken dinosauruksista. Oikeesti jos joku paleontologi tulis nyt puhumaan jotain dinoista nii mä pystyisin käymään täyden keskustelun sen kanssa kaikesta ja jokaikisestä dinosauruksesta ja niiden elintavoista.


Tänään illalla en tee mitään! Tarjouduin jopa lastenvahdiks, koska en mä tästä talosta mihinkään mee, eikä mun tarvi koskaan pistää lapsosia nukkumaan, nii miksei. Ei oo tullu vielä juuta eikä jaata, mutta tunnempa itseni hyväksi ihmiseksi. Huomenna sitte taas me kaikki kovaa työtä tekevät au pairit nähdään pitkästä aikaa ja saan nyt ihan itse päättää että kulutanko mun 1 starbucks kahvi / viikko lupauksen huomenna vai sunnuntaina. Ah the hard choices of life. Taidan ottaa mukaan yhen salmiakkipastillirasian. Pauliina tykkäis, muut todennäkösesti heittäis mut saman tien ovesta pihalle ja kieltäytyis koskaan enää puhumasta mulle. 

2 kommenttia:

pauliina kirjoitti...

Lupaan puhua sulle sillä eholla huomenna että saan pihistää siitä paketista muutaman!!! must do also antaa kaikille muille samaan aikaan ja nähdä ne ilmeet!:D

Flemmy kirjoitti...

Saat pihistää vaikka kaikki!!! Hehe, voi ei mitä me suunnitellaankaan pahaa aavistamattomille:D