lauantai 20. lokakuuta 2012

38 astetta

Tarkottaisimpa lämpötilaa ulkona, mutta ei. Kyllä tää kaikki lämpö (kuoleman kuume!!) on mussa, eikä missään muualla... Miksei kukaan oo täällä passaamassa mua ja tuomassa mulle juomista ja ruokaa? Mä oon yksinkertaisesti vaan niin raukka nössö, että mielummin kuolen nälkään, ku nousen tästä ihanalta sohvalta näiden kaikkien vilttien alta.

Tän blogin tarkotus oli kertoa mitä oon tehny täällä Englannissa. No tän päivän ohjelma: 3h unta, 20min valveilla, 3h unta, 20min valvetta ....

Mikä siinä muuten on, että aina mun kuumeen sivuoireena on Disney-kuume. Ehkä olis eilen sen Braven takia pitäny ennakoida että jaa, nää vapaat päivät vietetään sängynpohjalla. Mä oon nimittäin kattonu tänään jo Aristokatit ja Nemoa etsimässä. Tai kattonu ja kattonu, sammuin puolessa välissä molempia leffoja, mutta periaatteessa aina katon! 

Ihana Anna lupas tulla pitämään seuraa tänne isoon taloon ja lupas tuoda vähä ruokaa!

Mutta se ei vaan tuonu ruokaa vaan rupes tekemään mulle lättyjä! Mulla onki maailman paras auppari-kaveri<3

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Ää lähettää hirveesti etähalauksia ja virtuaalikuumelääkettä..