tiistai 30. lokakuuta 2012

Kurpitsa

Full-time mom täältä kirjottelee taas. Oikeesti miettikää, että musta on periaatteessa tullu kahden lapsen yksinhuoltaja äiti! Ai mitennii? No sitennii, että vietän 11 tuntia päivässä niiden kanssa, kun niiden omat vanhemmat ehtii viettämään vaan kolme tuntia yhteensä. (Aika surullista itseasiassa... mutta sitä se työlämä teettää eikä se siis oo nii että ne ei haluais viettää aikaa lastensa kanssa). Mä pistän ruuat, opetan, kiellän, kehun, kerron mikä on oikein ja väärin.... vieläkö lisää todisteita? Välillä tekis kyllä mieli vaan keskellä päivää pistää pitkäks tonne sohvalle ja sulkee silmät. No ei, kyllä mä oikeesti mielummin askartelen monstereita ja dinosauruksia ja Halloween-juttuja!

Kävelin tänää sellaset kivat kaksi kilometriä vaunujen + Montyn, Hugon ja noin kolmekilosen kurpitsan kanssa. Oli ihan mukavan kevyt ja helppo kävelylenkki!

Tästä se lähtee
Sit vähä järeempiä aseita käyttöön
Ja aivot on pihalla!
Valitettavasti mä unohdin ottaa kuvan valmiista kurpitsasta kynttilöiden kanssa ja mä oon aivan liian laiska nousemaan nyt ylös. Eli saatte kuvan sitte huomenna, milloin on oikeesti Halloween!

Käytiin taas äsken ihanalla piristys-kahvilla Annan kanssa! Se pubi, the Vine, jossa käytiin tänään, oli aika lähellä meitä ja siellä oli ihan yli halpoja ja hyviä juomia! Latte ja kaakao makso yhteensä 3,90. Yleensä ollaan pulitettu toi summa yhdestä juomasta. Voi ei me ollaan ihan friikkejä tän suhteen ja nykyään kaikki jo kysyy meiltä, että "Mitä kahvilaa te suosittelette?"

En kyllä ymmärtäny sen pubin pitäjän/myyjän/baarimikon aksentista mitään ja onnellisena nyökyttelin ja oli että "yeah yeah! Nice!" aina ku kuulu joku tuttu sana. Menee varmaa samaan sarjaan sen sähkömiehen kanssa, joka kävi meillä. Andrew kertoi jälkeenpäin, että se puhui jollain Cheltenhamin aksentilla.. Tosi outo. Tai ei niin outo ku miten Liverpoolissa puhutaan, mutta se nyt ei liity tähän mitenkään.

Mun aivot on ihan oikeesti nyt niin jumissa, että oon kirjaimellisesti vaan tuijottanu tätä keskeräistä tekstiä 5 minuuttia tajuamatta yhtään mitään. Eli huomenna lupaan kirjottaa vähä asiapitosemman ja mielenkiintosemman kirjotuksen.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Ä on miettinyt kyllä ;)
Päivät on siis täynnä kivaa puuhaa :)