sunnuntai 14. lokakuuta 2012

Lisää synttäreitä

Synttärintäyteinen päivä takana, koska Mr. Hugo täytti 5! Oi sitä iloa ja riemua ku on jo iso ja omien
sanojensa mukaan "Nyt mä oon jo niin vanha, että saan käydä yökylässä". Synttärilahjaks tuli pari pupua lisää. Ihan ymmärrettävää, koska niitä ei onneks ole ku vasta viis ennestään + kaikki kissat. Yrittäkääpä muistaa sellasia pehmolelujen nimiä ku Mr. Pip, okei se on ihan helppo vielä, Pip eating popcorn, kyllä se on kokonainen nimi, Huge bunny eating popcorn ja chocolate bunny. En kyllä tiiä mikä tää juttu on näiden popcornien kanssa koska en oo kertaakaan nähny että nää puhuis popcornista muuten ku pupujen nimenä. Ehkä se on vaan sanana niin mukava, vähän niinku mun lempisana marshmallow. Mun lemmikkipupun nimi olis ehdottomasti marshamllow. 

Tähän jengiin tuli siis kaks jäsentä lisää (tässäkään ei ole kaikki) ja toinen niistä on isompi ku Monty. Ihan oikeesti.
Mä ostin Hugolle sellasen ihmeellisen väritysjutun missä oli erikoisia kyniä  ja sitte tälläsen tarravihon, mihin saa tehdä omia naamoja. Ja tää tilanne ei oo lavastettu vaan Hugo ihan oikeesti rupes ihan innoissaan vääntämään kaikkia kauniita naamoja.


Pari ihan nättiä esimerkkiä


Tässä on vielä keskeneränen maja, olis muuten saatu valmiiks se tänään, mutta rupes satamaan räntää! Ihan täysillä vaan pieniä valkosia palloja tuli maahan.

Ei kommentteja: