torstai 25. lokakuuta 2012

Päivä kahdestaan

Tänään vietettiin ekaa kertaa Hugon kanssa kahdestaan koko päivä! Monty oli tavalliseen tapaan hoidossa, niin mä viihdytin sitte tätä meidän energiapakkausta. Mitä enemmän me vietetään aikaa keskenämme sitä enemmän mä tajuan, kuinka se on maailman vallottavin poika!


Käskin leikkiä hirviötä. Kai neki joskus nenää kaivaa.
Treffailtiin taas Theresan ja Annan kans kahvin merkeissä, yllätys, ja suunniteltiin meidän tulevaa Skotlannin reissua! Voi ootan nyt jo ihan innolla sitä, vaikka se tapahtuu vasta kuukauden päästä! Miettikää, Skotlanti!! Oltiin aluks suunniteltu sellasta mukavan kevyttä 9 tunnin bussimatkaa... En tiedä kuka tän älynväläyksen oli saanu, mutta kaikki me oltiin ihan innoissamme siitä silti.

Ristiriitasta tunnelmaa. Ihanan jouluset valot mutta syksy... No tunnelmaa ainaki löytyy!
Meillä oli nimittäin se käsitys, että lento Edinburghiin maksaa pari sataa puntaa. Kirstie kuitenki tossa äsken palautti mun maanpinnalle "Oh flower the tickets are not that expensive...." ja selas kahdessa minuutissa (iPadilta. Tää mun iPad kuume ei helpota täällä talossa) että lento Edinburghiin 22 puntaa. Just. Ehkäpä mä vinkkaan tästä muille. Säästytään selkäkivuilta ja migreeniltä. 

Huomenna PERJANTAI!

1 kommentti:

Little talks from my head kirjoitti...

Kiva lukea muidenkin auppareiden blogeja :) Ite olen kans Vaasasta ja tällä hetkellä asustelen Sveitsissä :)
http://life-in-switzerland-jossu.blogspot.fi/