perjantai 19. lokakuuta 2012

Perjantai-ilta on leffailta

Että olkaa te muut vaan Seinäjoella katsomassa Billy Talentia! Minä vietän iltani pljon mielummin täällä sängyn pohjalla kärsien nyt sitten siitä ihanasta flunssasta mitä kaikki ympäri maailman kantaa... Mutta onneks on perjantai ja kanavat on täynnä sellaisia ihania harvinaisia leffoja ku 27 dresses ja Meet the Fockers, ja nyt katon koneelta Bravea (koska Disney<3) ja söin iiiiison annoksen hyvää ruokaa!


Olin tänään taas vähä kaupungilla ja musta tuntuu, että aina ku meen sinne nii löydän uusia paikkoja. Miten voi olla vielä KOLMEN VIIKON JA VIIDEN PÄIVÄN jälkeenki nii paljo nähtävää näin pienessä keskustassa. Joka nyt ei sitte ilmeisesti olekkaan niin pieni. Tänäänki löysin ISON ostoskeskuksen, jota en tienny edes olevan olemassa, vaikka siinä se sisäänkäynti on aina ollu ihan mun nenän edessä. Samoin löydän jotain ihmeellisiä salakäytäviä, jotka vie aina johonki kirkon pihaan tai puistoihin tai kahviloihin.

Kävin vähä kävelemässä taas Sandford Parkissa, koska se on vaan niin ihana puisto täynnä  puita, kukkia, ihmisiä ja kaikkia vesijuttuja.

Sain uuden kaverinki, mutta se vaan ei halunnu esiintyä mun kanssa samass kuvassa..,
En tiedä miksen opi sitä, mutta ei sais ikinä googlettaa, jos on joku vaiva! Nyt mä luulen jo kärsiväni reumasta ja mikähän se oli se hieno nimi jollekki taudille... Fibromyalgia (Piti tarkistaa sivuhistoria)! Mulla on yläselässä joku ihan ihme jännitystila, että jos istun vaikka muutaman sekunnin liian kauan ilman tukea selälle, alkaa vihlomaan ihan hirveesti ja se ei vaan lopu vaikka miten yrittäis vetreyttää ja venyttää! 

Yh mä vihaan selkäongelmia, ne rajottaa niin paljon tekemistä! Jouduin istuman kodinhoitohuoneen lattiallakki nojaten seinään samalla ku viikkasin ja lajittelin pyykkejä!

Huomenna tavataan taas isolla porukalla, ku melkeen kaikki tytöt tulee tänne pitämään mulle seuraa isoon tyhjään taloon! Eli teenkö syntiä, jos meen nyt jo nukkumaan vaikka kello ei oo ees 11 vielä. 

Teen tai en niin öitä!

Ei kommentteja: