perjantai 5. lokakuuta 2012

Paljon onnea vaan, paljon onnea vaan!

Tosiaan, kirjotan tätä nyt päivän myöhässä, mutta siis eilisen tapahtumat:

Näin tuli taas yks vuosi lisää ikämittariin! Empä olis viimevuonna arvannu, että vietän mun 19 vuotis päiviä Englannissa. Heti ensimmäisenä ku menin silmät ristissä keittiöön kasaamaan muropaketteja pöytään, kaikki rupes laulamaan kovaa ja korkeelta kello seittemän aamulla ja oli ostanu mulle vielä lahjanki! Voi eihän siinä voinu enää aamukärttynen ja väsyny olla, ku paketissa oli kaikkia ihania vartalovoiteita ja kuorintavoiteita.

Hugoki kirjotti mulle kortin ja ihanasti ojensi lahjan ja anto pusunki! <3
Synttäripäivä tai ei, silti oli siivottava pari tuntia ja sen jälkeen mä meninki tapaamaan Juliaa ja Pauliinaa starbucksiin! Ei voi muuta sanoa ku omg.... sinne tulee menemään mun kaikki rahat. Olin ilmeisesti niin ulapalla siellä tiskin takana, että ihana poika kassalta tuli kysymään että "You okey there?" Ja sitte se ihan kädestä pitäen (oliski ollu ihan oikeesti pitämässä kädestä) alotti kyselytulvan "Would you like something with coffee or no?" Ja tälläsillä kyllä/ei kysymksillä sitte jatkettiin kauan, ennen ku se keksi mitä mä haluan ja oi se oli unelma: valkosuklaakermavaahtokaakaojuoma (Ei laihduttajille)! Ja mähän ihan häkellyin, ku se kysy mun nimeä siihen tilaukseen, vastasin sitte että "Naiahgsrha"... piti tavata kirjaimet muutaman kerran, että se sai sen oikein.

Ku pojat tuli kotiin, kaikki meni oikein hyvin! Olin pilkkonu aiemmin päivällä sellasia ihmeellisiä kasviksia, mitä en ollu ikinä nähnykkään ja jouduin kyllä käyttämään aika järeitä konsteja että sain esim. sen ihmekurpitsan kuorittua ja pilkottua kuutioiks. Onneks kukaan ei ollu todistamassa sitä, kuinka mä hakkasin sellasella puukapulalla isoa veistä, että saisin sen vihanneksen halkastua.


Beware when I'm in the kitchen
Onko mun kokit ylpeitä musta? Kandeis olla! Ja tossa on ainaki neljää erilaista oranssia vihannesta, että ei siinä kaikki ole yhtä ja samaa.
Päivällä muuten postimies koputti oveen ja Andrew meni avaamaan. Empä olis kyllä osannu odottaa että mitä sieltä tuli.
Jumalaton kukkapuska tuli kotiväeltä suomesta! Toi ihan oikeesti täyttää puolet mun huoneesta. Se ei oo enää nii  nätti  ku sillon ku se oli paketin sisällä, mutta kyllä tosta saa käsityksen!
Illalla syötiin sitte ihana syksyinen synttäriateria ja jälkkäriks team GB suklaakakkua! 
Okei tää saattaa näyttää vähä palaneelta, mutta se ei ollu! Ja oli oikeesti tosi hyvää.  Kasvisten sekaan pistettiin vielä kaikkia mausteita, öljyä ja makkaroita
Team GB cake
Joku sai maistaa kakkua ennen mua! Tekosyynä nukkumaanmenoaika...
Smile! You're on candid camera!
Ai mitenniin meillä oli suklaakakkua...?
Puhuin sitte pikapuhelun perheen kanssa ja uskokaa tai älkää, olin unessa yheksältä. Ihan oikeesti. Mulla oli itseasiassa koko päivän ollu vähä huono olo ja yöllä heräsin pari kertaa siihen että oli vähä kuumeinen fiilis...  Otin heti lääkkeen ja toivoin kovaa ja hartaasti, että en oo lauantaina kipee. Silloin nimittäin pidetään mun ja Pauliinan yhteissynttärit!! Se olis siis nyt vastustuskyvyn keräystä ja käsien pesua, paljon.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Ä-kokki on ainakin tosi ylpeä. Hyvältä näyttää :)