keskiviikko 14. marraskuuta 2012

Hello there

Ajattelin tässä nyt vähän näytellä kuvien kanssa tätä kaunista ja syksyistä Cheltenhamia. Koska mitäpä mä muuta tekisin 40 minuutin lenkillä koululta kotiin, kun räpsin hyödyttömiä kuvia! 

Olisin tehny kivan turistikierroksen kaikissa kivoissa nähtävyyksissä, mutta ei täällä oikeestaan ole mitään hienoa nähtävyyttä... Ainoastaan kivoja tienviittoja ja kivoja lintuja maalattuina aitoihin. Että tervetuloa! Voin tehdä turistikierroksen Starbucksiin, sinne osaisin vaikka silmät kiinni, pää poikki ja kuolleena.

Nää tienviitat on mun jokaisen kävelyreissun pelastus
Haluaisin vaihtaa muutaman sanan sen ihmise kanssa joka keksi istuttaa puita keskelle jalkakäytävää.  Melkeen jopa mahdun vaunujen ja potkulautailevan 5 veen kanssa
Mut on täällä ihan kivojaki katuja
Mutta näitä lintuja mä en ymmärrä! Ja näitä on ainaki  kolmessa eri paikass eripuolilla kaupunkia. Tai samantyylisiä
Kierreltiin Montyn kanssa vähän Promenadilla ja yritettiin näyttää rikkailta.

Koska siellä ne kaupat ei koostu mun budjetille sopivista vaatteisa... Valitettavasti. Täällä aletaan myös ilmeisesti pystyttämään joulumarkkinoita, koska yhtäkkiä Promenadille oli noussu jumalaton jono tollasia hökkeleitä, joissa oli jouluvalot!
Mutta ikkunashoppailu on aina ihan terveellistä

Hieno on suihkulähde! 


Yllättävän monesti ihmiset tulee kysymään, että kuinka vanha tämä minun lapseni on. No tota, en mä nyt ihan vielä äidiksi ole tullut. Eikä meissä kyllä ihan samaa näköäkään ole, ottaen huomioon nuo suuret siniset silmät ja blondit hiukset. 

Tienviitat on tehty kyllä oikeen idiootinvarmaks. Ettei kukaan vaan eksy, niin kerrotaan samalla seuraavan kadun nimi.
Ja tälleen lopuks vielä kiva näkymä Cleeve Hillille
Että näin pikakävelykierros tästä kaupungista jossa vietän tällä hetkellä aikaani! Voitteko uskoa, että nyt on jo mun kahdeksas viikko?! Mihin tää aika menee..?

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Kivan näköinen kaupunki. Toi puu keskellä katua on aika hyvä... no este.