keskiviikko 7. marraskuuta 2012

Keskellä viikkoa

Ollaanko nyt jo bussi-päivässä? Ilmeisesti! Parina ekana viikkona odotin aina ihan kauhulla, että mitä jos myöhästytään bussista. Koulut on täällä siitä ihania, että kun kello lyö 09:00, kaikkien on parasta olla sisällä, koska ovet menee lukkoon. Ai miksei voi vaan koputtaa? No ei voi., koska kyseessä on hieno koulu eikä siellä sovi koputella. Pitää ilmottaa kansliaan ja ties mitä muuta... 

Voi teidän pitäis nähdä se kontrasti mun ja niiden rikkaiden kotiäitien välillä. Hyvä ku jaksan hiukset aamulla harjata, niin muut äidit tulee hienoilla vaatteillaan ja kopisevilla korkokengillään vastaan. Meikitki on aina niin viimesen päälle laitettu, että voisivat suoraan mennä johonki Voguen kansikuvauksiin. En mä mitenkää negatiiviseen sävyyn tästä kerro, tuleepahan vähä motivaatiota käydä suihkussa useemmin ku kerran kuukaudessa! Ja on ne ihan mukaviaki ja tulee aina juttelemaan ja tervehtii.

Käveltiin taas sellanen piristävä kävelylenkki Montyn kanssa koululta keskustaan. Multa ei tosin kannata kysyä kauanko siihen kävelyy menee aikaa. Tää aikahaarukka on nimittäin aika valtava mun kohdalla... Pisin aika jonka oon käyttäny tohon kävelemiseen oli 1h 40min. Tänään tein kuitenkin mun henkilökohtasen ennätyksen ja selviydyin 35 minuutissa keskustaan ILMAN KARTTAA! Tais olla ensimmäinen kerta, kun kävelin tän reitin ilma sitä tunnetta, että voisin vaikka murhata jonku jos vaan pääsisin nopeesti kotiin. Tai sitte motivaation kohteena oli kahvikupponen joka mua odotti. Palkitsin itseni ja Montyn mukavalla kahvituokiolla Costa coffeessa ja voi että ku se nautti, kun sai viihdyttää ja naurattaa muita asiakkaita. 

Kuva googlesta, koska oli liian kovassa kiireessä aamulla  että olisi ajatellu  kameran ottamista. Mutta sama paikka tässä, niin mikäs siinä!
Nyt vaan vähä rauhottumista, rentoutumista ja huomenna viikon ensimmäinen siivouspäivä taas! (Enhän tosiaan ole siis siivonnut yhtään kertaa koko alkuviikkona.)

Ei kommentteja: