torstai 8. marraskuuta 2012

Sirkustaiteilua

Kuka olis tiennyt, että siivouskin voi olla sellasta akrobatiaa. Mä olisin ihan varmaan päässy jopa Cirque de soleiliin pääesiintyjäks! Tänään pesin ja putsasin sellasia paikkoja ja kaappien päällystöjä, mitä en oo hetkeen pessy, eikä ne ollu mitään helpoimpia. Hikihän siinä tuli, kun piti kiivetä ja kavuta ja hyppiä ja kurkottaa ties mihin koloihin ja väleihin.

Miten teillä pestään ikkunat?
Tää nyt oli jopa iha helppoa, mutta kuvitelkaa se tilanne, kun mä kurkottelen tuolla ikkunan toisella puolella ja horjahdan maahan ihanan märkien lehtien ja kovien kivien sekaan. Tiputus oli jopa hurjat kymmenen sentiä ja sain taisteluarpiakin. Säästin sitte suosiolla seuraavan ikkunan huomiselle.

Heti kun vapaa-aika koitti, mä suuntasin kaupunkiin syömään vähän lounasta! Löydettiin Annan kanssa ehkä maailman sulosin isoäidin teehuone mikä koko tässä maailmassa on olemassa! Paikan nimi oli siis Well Walk. Se oli  kyllä erittäin ahdas, täynnä kaikkia posliiniastioita, -eläimiä ja pieniä koriste-esineitä. Se kahvila oli vähän syrjässä mutta se oli silti ihan täynnä ihmisiä ja moni joutu kääntymään ovella takasin koska ei enää mahtunu. Lähinnä siellä oli sulosia mummoja ja paappoja nauttimassa teetä, mutta hyvin me sinne sekaan sovittiin! Ens kerralla nappaan kameran mukaan ja otan omia kuvia. Nää kuvat on niiden kotisivuilta (http://wellwalktearoom.co.uk/Site/Welcome.html).



Kyllä.
Henkilökunta oli ihanan ystävällinen ja se tunnelma siellä oli vaan niin jotain erilaista ja rauhallista verrattuna Starbucksin kiireiseen ruokatuntiin ;) Kattokaa mitkä arvostelut tää kahvila on saanu Tripadvisorista! Älkää siis antako ulkomuodon pettää.

Huomenna olis tarkotus toimia taas lapsenvahtina, mutta ei Hugolle ja Montylle! Näiden naapuri oli kysynyt Kirstieltä, että josko mua kiinnostais lisärahan ansaitseminen. Kyllä kiinnostaa! Kyseessä on siis se nainen, joka vie Hugon aina maanantaisin ja tiistaisin kouluun, eli äidin olen tavannut monesti. Lapsia en kertaakaan. Mutta ilmeisesti mä oon tehny täällä jotain oikein, jos mut halutaan jo muuallekki lapsia hoitamaan!

Melkeen unohdin. Arvatkaa kuka lähtee Coventryyn katsomaan FLORENCE + THE MACHINEA!!!!! Oon ihan liian innoissani tästä!! Janda (Kanadalainen) kysyi viikko sitten, että huvittaisko lähteä mukaan. No joo!!  Liput makso toimituskuluineen kaikkineen 37 euroa. Onko se ees laillista että se on noin halpa? 

Kiitän, kuittaan ja kumarran!

Ei kommentteja: