perjantai 16. marraskuuta 2012

Lapsenvahtina

Eli tääkin perjantai menee tässä sohvannurkassa löhöten ja leffoja katsellen! Tällä kertaa en kuitenkaan naapurissa vaan ihan tässä omassa tutussa ja turvallisessa olohuoneessa. Tai omassa ja omassa, mutta you get the point.

Enkä muuten varmaan säästele kun oli kyse vakosuklaakaakaosta ja vaahtokarkeista
Tuntuu, että en oo tänää oikeestaan tehny yhtään mitään! Joo toki siivosin taas vaihteeks sen kaks tuntia, (en ikinä osta isoa taloa. Mahdutan mun koko omaisuuden sellaseen kymmenen neliön koppiin.) kävin kaupungilla ja siivosin mun omat kaapit ja laatikot, mutta poikien perään en oo tänään kattonu aamun lisäks ollenkaan! Kirstie ja Andrew työskenteli molemmat kotoa tänään ja ne oli valmiita jo ennen neljää, eli ne sitten vietti aikaa poikien kanssa. Mä sain siis lisäaikaa tuskailla ja ettiä netistä, että mille bussipysäkille mun pitää huomenna aamulla kello kahdeksan raahautua!

En enää muista että mitä oon kertonu ja mitä en, mutta huomenna lähden kuitenkin katsastamaan Bathia! En (valitettavasti) mene siis mihinkään kylpylään, vaan tässä on tunnin junamatkan päässä sellanen kaupunki nimeltään Bath. Janda kysyi alkuviikosta, että huvittaisko mua lähteä sen seuraks, kun se menee moikkaamaan sen yhtä kaveri  sinne. Ja arvatkaa, se kaveri on suomalainen?!? Totta kai mä lupauduin lähtemään, koska kaikki kehuu Bathia hirveen tunnelmalliseks ja mukavaks kaupungiks. Ja junaliput 13 puntaa! Tosin se on ilmeisesti aika "posh" ja yritä tässä nyt sitten keksiä väsyneillä aivoilla jotain vastinetta tolle sanalle... No sellanen hienosto Englantilainen "It is now time for the afternoon tea"- tyylinen kaupunki. Täällä käytetään muuten tosi paljon tota sanaa ja melkeen mikä vaan voi olla posh.

Mutta huomenna Bathista sitten enemmän! Nyt jatkan mun Chicago-leffan katsomista.

Ei kommentteja: