tiistai 13. marraskuuta 2012

Moomoo jaga

No tästä päivästä lähtien naapurin pojat ainaki tietää että miten mä tanssin... Tai miten me Hugon kanssa tanssitaan. Täällä talossa on liian isot ikkunat ja liian suora näköyhteys tielle. Poikien katse oli kyllä näkemisen arvonen, kun ne kattoi meidän hyppimistä ja pomppimisa ja heilumista siellä olkkarissa ja voi olla, että ne ei tuu enää lähellekkään meidän taloa. 

Tästähän on tullu jo viikottainen treenimuoto, kun pistetään puhelimesta musiikkia ja heilutaan ku seinähullut. Välillä pyöräytän Hugon mun pään yli ja välillä pyörin ite pääni yli. Miten lie mahdollista, mutta siltä se heiluminen tuntuu. Musiikkina yksi ja oikea move like jagger. Tai moomoo jaga, niinkuin Hugo sitä kutsuu. Kesti hetki ymmärtää, että mitä kappaletta se tarkottaa ja kävin melkeen jokasen kappaleen mun puhelimesta läpi ennen ku löydettiin oikea.

Tää menee jo aika lähelle meidä elehtimistä
Eli aamulla ei onneks ollu mitään ongelmaa! 

Playgroupissa mua ja Annaa syytettiin vääränlaisella rahalla maksamisesta. Tän ryhmän vetäjä tuli istumaan mun viereen ja kysyi, että "Were ou the girl from Czech Republic?" ja vastasin että en. No sitte se kysy että onko Anna. No ei. Sitte se vaan heitti siihen että "Okey then, because last time someone paid with czech euros and I thought of you two." Kiva ja kiitos tästä! Harmi vaan, että mulla ei oo edes suome euroja mukana täällä, saatika sitte Tsekin... No en mä siitä mitään herneitä nenään vetäny ja iltapäivä meni yhtä hyvin ku aamuki!

Ollaanko vähä taiteellisia Montyn kanssa
Seuraava hetki oliki sitte lepohetki
Huijasin vaa
Iltapäivällä koettiin taas tuttu ja (ei)turvallinen Hugon hermoromahdus väriliitujen takia. Jos totta puhutaan, niin mulla oli jo ikävä näitä, koska ei neljään viikkoon ollu mitään! Tai sillä hetkellä olisin kyllä voinu taas vaihtaa siihen ihanaan rauhalliseen Hugoon, mutta nyt kun ajattelee niin oon päässy liian helpolla. Ties mitä kaikkea se huusi siellä olkkarin lattialla ja minä sitten taas näytin oman raivohullu au pair puoleni, menin sen eteen ja sanoin, että vaikka se käytti sellasta äänensävyä edelliselle au pairille ja joskus jopa vanhemmilleen, niin mulle se ei puhu noin. En huutanut, käytin topakkaa äänensävyä ;) Arvatkaa lopettiko. Kyllä. Ja sen jälkeen vietettiinki ainaki 15 minuuttia sohvalla ihan hiljaa niin, että se istui mun sylissä ja vaan oli. Ihan rauhassa. 

"I want to try your glasses!! Do I also look wise?" ALSO!! Repikää siitä!

1 kommentti:

Linda kirjoitti...

Koko teksti oli kyllä taas niin parasta viihdettä, mutta "ALSO!! Repikää siitä!" sai mut kyllä kierimään lattialla :DD