lauantai 10. marraskuuta 2012

Tää on kauheeta

Oikeesti mä itken. Tai melkeen purskahdin itkuun tuolla olkkarissa, koska osasin ehkä valita maailman parhaimman host perheen IKINÄ!! Ette oikeesti voi kuvitella mitä just tapahtu. Menin ihan onnellisena olkkariin kattomaan vähän mitä sinne kuuluu ja Kirstie ja Andrew kiljas heti, että "THERE SHE IS!" ja Hugo ryntäs heti selittämään kaikkia mahdollisia iPad juttuja ja esitteli uutta hiusmalliaan ja uutta paitaansa. 

Taisin näyttää vähä hämmentyneeltä Kirstien ja Andrewn hihkaisusta, koska Kirstie rupes selittämään, että Hugo oli koko iltapäivän/illan kyselly, että "Where's Nahid?". Jossai välissä se kuuli äänen mun huoneesta ja  oli välittömästi hypänny sohvalta ylös ja kysyi, että 
"Is Nahid coming here now??" 
"Why are you so desperate to see her?"
"Because I haven't seen her all day!!"
Voi mun sydän ihan sulaa. 

Kirstie sanoi myös, että Hugo on vissiin ottanu multa jotain sanontoja, mitä mä ilmeisesti käytän usein. Tänään Hugo oli kuulemma koko ajan toistanu, että "I guess so!" Ja Kirstie oli ihmetelly, että mistä ihmeestä toi lause tulee, mutta se sitten keksi, että ilmeisesti mä sanon niin! 


Cheltenham on tosi vaarallinen paikka. Täällä saattaa rahat kadota ihan yhtäkkiä, eikä edes huomaa että mihin ne hävis. Mulle kävi tänään taas vaihteeks niin... Mä vihaan (rakastan) asua lähellä keskustaa! Kaikki shoppailu ja turha rahan törsääminen on ihan liian helppoa nyt. Mutta ostin mä tänään jotain järkevääkin, nimittäin uuden ihanan takin! Kiersin ensin perus New Lookit ja Top shopit ja aloin jo vähä luopua toivosta, kunnes löysin ISON ostoskeskuksen nimeltään House of Fraser. Voi verrata vaikka Suomen Stockmanniin, ja siellä oli kaikki merkit Mangosta Tommy Hilfigeriin. Jos joskus tuun tarvitsemaa mekkoa, niin suuntaan sinne ekana... Olisin nyt jo voinut tarjota hyvän ja rakastavan kodin ties kuinka monelle mekolle, mutta onneks rahatilanne salli vain talvitakin oston. Löysin siis sitten aiiivan ihanan ja lämpimä takin 75 punnalla! Kiitos äiti rahoista.

Nyt voisin ajatella hiusten kuivaamista, koska pitäis lähteä ihmisten ilmoille puolentoista tunnin päästä!  Pitäkää hauskaa niin mäkin pidän!

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Ole hyvä, muru. Ä xx