maanantai 19. marraskuuta 2012

Maanantai illan jumitus

Tänään on ollu vähä tällänen päivä että ei oikeen mitään suurta ja tähdellistä kerrottavaa. Sen takia lykkäsinki tätä blogin kirjotusta, koska innolla odotin, että josko jotain tapahtuisi. Mikä on erittäin todennäköistä, koska  olen linnottautuneena tänne huoneeseen. 

Aamulla taas mentiin käymään playgroupissa ja Anna tuli ekaa kertaa Kieranin kanssa mukaan tähän maanantain ryhmään! Ei tarvinu yksin leikkiä. Muut äidit vaan ajattelee, että oon pelottava au pair niin ei mun luokse uskalla tulla ;) En tiedä mikä maanantai känkkäränkkäpäivä tänään oli (Tai Montylla koko viikonlopun), mutta koko ajan jompi kumpi vänkäs tai itki tai halus jotai. Mikäs tässä, helppoa työtä ulkomailla.

Voi mä voin niin samaistua melkeen jokaiseen näihin au pair problemeihin joita oon lukenu!

Tää on nyt vaan tällänen "olen elossa"- postaus, vaikka oikeesti oon kyllä lähellä kuolemaa... Flunssa joka mulla oli jo kuukausi sitten, tuli kakskertaa pahempana takasin. Nyt sen pienen niiskuttamisen lisäks on vuotavat silmät ja kamala yskä... Että hyvää yötä!

Mä syytän Montyä tästä

Ehkä mä rupeen tästä lähtien vaan linkittelemään näitä kuvia! Ne kertoo ihan kaiken saman mitä mä kertoisin mahdollisimman pitkässä ja tylsässä tekstissä.

2 kommenttia:

Linda kirjoitti...

:DDDDDDDDDD noi kuvat oli hyviä ;)

Anonyymi kirjoitti...

Ä haluaa kyllä lukea tekstiä ja nähdä kunnon kuvia. Joten ei valmiita tauluja kiitos ;)
Pikaista paranemista kummallekin.